Image Alt
  >  Pasūtīšanas nosacījumi
  1. Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja www.nupsula.ee omaniku Nupsula OÜ (edaspidi nupsula) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoe toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Nupsula jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja hinnakirjas. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.

  1. Hinnad

Veebipoes www.nupsula.ee müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes.
Hinnad sisaldavad käibemaksu 20%. Nupsula on registreeritud Eesti Maksu- ja Tolliametis kui käibemaksukohuslane ettevõte KMKR nr EE102092408.

  1. Tellimuse vormistamine

 E-poest on võimalik osta vaid neid teenuseid/tooteid mis on näidatud müüja e-poe “Pood” alalehel.

“Ostukorv”, “Mine kassasse” lehel saab soovi korral ostukorvi sisu muuta. Pärast tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei ole võimalik ning ostukorv tühjendatakse valitud teenusest/kaupadest. Kui ostja katkestab tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb teenused/kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud, võib alustada maksmist.

E-poes saab maksta tellitud kauba eest e-poes Maksekeskuse kaudu ehk Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID pangalinkidega. Pärast tellimuse eest tasumist (pangaülekande tegemist) tuleb väljuda internetipanga lehelt vajutades nupule ´´Tagasi kaupmehe juurde´´. Järgnevalt kuvatakse ekraanil tellimuse kinnitus. Ostja tasub tellimuse müügihinna ja kättetoimetamise tasu täies ulatuses ettemaksuna. Makseid võetakse vastu eurodes. Arve teenuse eest saadetakse e-posti aadressile pärast tellimuse kinnitamist.

Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis.

Nupsula e-poes on võimalik kasutada ka sooduskuponge. Neid on võimalik saada Nupsula sotsiaalmeedia lehtede kaudu või huvigruppide postitustest.

  1. Müügilepingu jõustumine

Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Nupsula arveldusarvele.

  1. Kohaletoimetamine

Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendi poolset arve tasumist) komplekteerib Nupsula tellimuse kokkulepitud ajal. Nupsula ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Nupsula ei saanud mõjutada või ette näha.

Tallinnas on võimalik kaup saada käest-kätte eelneval kokkuleppel. Tallinna piires toimetatakse kaup kohale järgmisel päeval. Teistesse Eesti linnadesse saadetakse paki vastavalt kliendi soovile ka Smartposti või Omniva pakiautomaadis. Paki pannakse teele hiljemalt järgmisel päeval.
Maksimaalne tarneaeg on kuni 5 tööpäeva. Üldjuhul tarnime kauba Kliendile 2-3 tööpäeva jooksul.
  1. Tagastamisõigus

Kliendil on aega 14 päeva, et Tootega tutvuda. Kui Klient ei ole mingil põhjusel Tootega rahul, siis on Kliendil õigus 14 päeva jooksul Toode tagastada, teavitades eelnevalt oma soovist veebipoodi e-posti aadressil info.nupsula@gmail.com
Tagastatav Toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata. Veebipood ei aktsepteeri kasutamisjälgedega Toodete tagastamist ja need saadetakse Kliendile tagasi.
Toote maksumus tagastatakse Kliendile hiljemalt 14 päeva peale Toote tagastamist.
Kui Tootel esineb tootmisdefekte, on Klient kohustatud kontakteeruma Veebipoega esimesel võimalusel ja esitama vastava avalduse. Veebipood asendab Toote, või juhul, kui see ei ole võimalik, tagastab Toote maksumuse. Pretensioonide esitamise õigus on kliendil kaks aastat alates ostu sooritamisest.

Veebipood jätab endale õiguse lepingu lõpetamiseks juhul, kui Kliendi poolt tellitud Toodet ei ole võimalik toota. Kui leping lõpetatakse, siis teavitatakse Klienti sellest e-posti teel ja Kliendile tagastatakse raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates Toote tellimisest.

  1. Pretensioonide esitamise kord

Nupsula vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Esimese kuue kuu jooksul ilmnenud puudused peavad eeldatavalt olemas olema juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Nupsula kohustus.
Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info.nupsula@gmail.com.

Pretensioonis tuleb ära märkida:

1) Kliendi nimi ja kontaktandmed;

2) Kaebuse esitamise kuupäev;

3) Kauba puudus;

4) Nupsula-le esitatav nõue;

5) Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

Nupsula vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Kliendi poolse pretensiooni kättesaamist. Kui Nupsula-l ei ole võimalik 15 päeva jooksul Kliendi pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.
Nupsula ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote valedel tingimustel hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudused, kuid mitte tootepakendi puudused.
Juhul, kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
Kohtuvälise lahendi leidja internetipõhiste tarbijavaidluste lahendamisel vastavalt Euroopa parlamendi ja nõukogu (EL) määrusele 524/2013: vajuta siia.
Kui Klient ja Nupsula ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

  1. Vääramatu jõud

Nupsula ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise hilinemise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise hilinemine on tingitud asjaoludest, mida ei saanud mõjutada või ette näha.